În perioada 5 octombrie-28 noiembrie, 50 de elevi din clasele V-VIII, înscriși la școlile din Bihor, vor participa la sesiuni de informare, susținute de cadre medicale și farmaciști, prin prezentări și activități interactive. „Vom face exerciții de documentare, prezentare de statistici privind starea de sănătate în condiții de suprasolicitare fizică, psihică, consum de alcool sau droguri, alimente nesănătoase. Vom face o clasificare a factorilor de risc din mediul intern/extern, precum și o prezentare a metodelor de prevenție a bolilor”, transmit reprezentanții Asociației Academice Pharmamedica. Activităţile propuse în cadrul proiectului educaţional cuprind discuții cu elevii despre bolile frecvente sezoniere (gripă, faringită, amigdalită, otită) prin prezentarea unor noțiuni elementare (definiții, simptome), expunerea factorilor favorizanți ai episoadelor virale dese, importanța metodelor de prevenție, desfășurarea unor activităţi de documentare a temelor propuse, realizarea unor pliante, broșuri. „Prin acest proiect dorim să aducem la cunoștința elevilor, diferența între viruși și bacterii, că bolile nu sunt doar o problemă de biologie umană, ci și o problemă dependentă de factori externi, deprinderi, obiceiuri și stiluri de viață. Dorim să informăm elevii despre alegerile sănătoase legate de igiena personală, odihnă, alimentație. Ne propunem ca ei să  recunoască comportamentele sănătoase și comportamentele de risc, să aplice corect normele igienico-sanitare, să identifice rolul activității fizice și al odihnei în menținerea sănătății”, transmit organizatorii. Proiectul a fost finanțat de Consiliul Județean Bihor prin Direcția Social Comunitară.

News Bihor

The post Specialiștii dezvoltă proiecte de educație non-formală appeared first on Agenția News Bihor.

Articol creat de Agentia News Bihor ... vezi detalii

Încă nu s-au făcut comentarii.

Lasă un răspuns, comentariu sau sugestie direct cu contul tău de Facebook, Twitter, Google+

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Close
error: Continut protejat