Conducerea Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Crișana” le recomandă bihorenilor să depună online documentația necesară obținerii avizelor și autorizațiilor.

În vederea preîntâmpinării răspândirii infecției cu COVID-19 și a reducerii riscului de contaminare și îmbolnăvire, la nivelul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Crișana” al Județului Bihor, s-a dispus ca măsură preventivă, depunerea documentațiilor specifice activităților inspectoratului folosind mijloace de comunicare electronică. Bihorenii pot depune documentația pentru documentații de avizare/autorizare pentru securitatea la incendiu la adresa avizare.isubh@rdsor.ro, iar cea pentru avizarea serviciilor private/voluntare pentru situații de urgență și planuri anuale de pregătire la adresa spirc@isubh.ro

,,În situația în care acest lucru nu este posibil, documentațiile se vor depune fizic, conform programului cunoscut, cu respectarea regulilor de protecție recomandate de Ministerul Sănătății”, a transmis Camelia Roșca, ofițer informare și relații publice.

Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul www.isubh.ro sau la numărul de telefon 0259/411.212.

Mădălina Venter

The post Modificări privind depunerea documentelor pentru obținerea avizelor și autorizațiilor appeared first on Agenția News Bihor.

Articol creat de Agentia News Bihor ... vezi detalii

Încă nu s-au făcut comentarii.

Lasă un răspuns, comentariu sau sugestie direct cu contul tău de Facebook, Twitter, Google+

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Close