Modificări privind depunerea documentelor pentru obținerea avizelor și autorizațiilor

Conducerea Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Crișana” le recomandă bihorenilor să depună online documentația necesară obținerii avizelor și autorizațiilor.

În vederea preîntâmpinării răspândirii infecției cu COVID-19 și a reducerii riscului de contaminare și îmbolnăvire, la nivelul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Crișana” al Județului Bihor, s-a dispus ca măsură preventivă, depunerea documentațiilor specifice activităților inspectoratului folosind mijloace de comunicare electronică. Bihorenii pot depune documentația pentru documentații de avizare/autorizare pentru securitatea la incendiu la adresa avizare.isubh@rdsor.ro, iar cea pentru avizarea serviciilor private/voluntare pentru situații de urgență și planuri anuale de pregătire la adresa spirc@isubh.ro

,,În situația în care acest lucru nu este posibil, documentațiile se vor depune fizic, conform programului cunoscut, cu respectarea regulilor de protecție recomandate de Ministerul Sănătății”, a transmis Camelia Roșca, ofițer informare și relații publice.

Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul www.isubh.ro sau la numărul de telefon 0259/411.212.

Mădălina Venter

The post Modificări privind depunerea documentelor pentru obținerea avizelor și autorizațiilor appeared first on Agenția News Bihor.

Articol creat de Agentia News Bihor ... vezi detalii

Lasă un răspuns, comentariu sau sugestie direct cu contul tău de Facebook, Twitter, Google+

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.