Potrivit directorului AMD Bihor, Bántó Norbert, proiectul privind amplasarea panourilor de promovare și informare turistică a intrat în etapa finală. De săptămâna trecută s-a început montarea primelor panouri mari, de tip bill-board, iar de săptămâna viitoare vor fi amplasate panourile de informare turistică rutieră. „Într-un clasament național, județul Bihor se află pe locul 8 în ceea ce privește sosirile turiștilor, și pe locul 4 la înnoptările efectuate. Am considerat foarte important să atragem atenția potențialilor turiști, nu doar în mediul online, ci și în cel fizic, prin intermediul unor panouri de promovare de dimensiuni mari și panouri de informare turistică rutieră”, a transmis Bántó Norbert.

Patru panouri pe DN1, și alte patru pe DN76

Până în acest moment au fost montate panourile de la Sâmbăta, Pocola și Drăgănești, pe DN 76 urmând să mai fie amplasat un panou la Petrileni. În următoarele două săptămâni vor mai fi montate patru panouri pe DN 1, pe raza localităților Urvind, Lugașu de Jos, Aușeu și Cornițel, două pe DN 19, la Cadea și Curtuișeni, și un panou, pe DN 19E, pe raza localității Sălard. „În total sunt 11 panouri, cu câte 2 fețe fiecare, astfel există 22 de spații publicitare, fiecare a câte 18 m2. Aceste panouri au rolul de a promova destinațiile turistice din județ, Pădurea Craiului, Munții Bihor, stațiunile Băile Felix și Stâna de Vale, Platoul carstic Padiș, satul de vacanță Vârtop, Valea Ierului, Valea Barcăului, Munții Plopiș, dar și municipiul Oradea. Cele aflate la limita de județ  (Cornițel, Curtuișeni), vor promova site-ul și implicit brandul turistic al județului”, a adăugat directorul AMD Bihor. În ceea ce privește panourile de informare turistică rutieră, 100 dintre acestea vor fi amplasate pe drumurile naționale din județ, iar restul de 150, pe drumurile județene, comunale sau locale. Rolul lor este atât promovarea destinațiilor sau atracțiilor turistice (peșteri, cascade, rezervații naturale, muzee, biserici sau alte clădiri de patrimoniu sau monumente istorice), cât și orientarea turiștilor către acestea. În acest sens au fost selectate 50 de obiective turistice.

Va urma …

Conducerea AMD Bihor spune că, aceasta este doar o primă etapă a demersului, deoarece în județ există mai multe obiective turistice care necesită promovare. „În colaborare cu administrațiile publice locale vom continua proiectul de amplasare a panourilor. Având în vedere faptul că am dorit să realizăm proiectul în conformitate cu toate cerințele legale, a durat destul de mult să obținem toate avizele necesare, dar în cele din urmă am reușit. Valoarea totală a investițiilor amintite se ridică la 630.000 lei + TVA”, informează directorul AMD. Informațiile turistice sunt accesibile și în mediul online, fiind disponibile în limbile română, engleză și maghiară. Pagina de Facebook, Discover Bihor (care recent a depășit pragul de 50.000 de urmăritori), a avut perioade și cu peste 1 milion de afișări/vizualizări pe lună, iar pagina web discoverbihor.ro a trecut printr-un amplu proces de upgrade.

News Bihor

The post AMD Bihor amplasează, în județ, panouri de promovare turistică appeared first on Agenția News Bihor.

Articol creat de Agentia News Bihor ... vezi detalii

Încă nu s-au făcut comentarii.

Lasă un răspuns, comentariu sau sugestie direct cu contul tău de Facebook, Twitter, Google+

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

error: Continut protejat